FAQs
Vi får ofta frågor angående leveranstiden och betalningar på hemsida. Här har vi listat några av de vanligaste frågorna som vi får med svar.
Hur lång är leveranstiden?
Leveranstiden är normalt 2-5 arbetsdagar beroende på vart i Sverige du bor.
Om något i min order inte finns i lager, skickar ni först ut produkterna som finns i lager och senare skickar den andra produkten när den kommit in i lager igen?
Nej, vi skickar inte ordern förrän samtliga produkter finns i lager. Om du vill ha det skickat direkt så är det smidigaste att göra 2 olika ordrar. Du kan även beställa allt i samma och sen meddela oss att du vill ha det skickat i 2 separata paket med då tillkommer även en extra fraktkostnad.
Varför skickas inte min order?
Din order skickas oftast samma dag om en är beställd innan kl 16. Skickas den inte så kan det bero på att vi har fått väldigt många beställningar och har helt enkelt inte hunnit med just den dagen. Skickas ditt paket inte andra dagen och du inte har hört något från oss bör du kontakta oss på Info@protax.se
Skickar ni utomlands?
Nej, Tyvärr skickar vi endast till Sverige för tillfället.
När jag hämtat ut min order
När du hämtat ut ditt paket är det viktigt att du examinerar paketet och sen dokumenterar eventuella skador. Skulle något vara skadat så är det viktigt att du kontaktar oss så fort som möjligt så ska vi lösa det så snabbt och smidigt som möjligt.
Kan ni sponsra mig?
Ja! Vi letar ständigt nya ambassadörer som kan testa, marknadsföra och stå bakom våra och våra leverantörers produkter. Om du känner dig lämpad och intresserad av den uppgiften så tveka inte på att höra av dig till Info@protax.se med dina uppgifter.
För att göra det så smidigt som möjligt för alla så ber vi dig inkludera så mycket information om dig som möjligt i mailet. Några exempel finner du nedan!
Berätta vem du är!
Vad gör du på fritiden?
Vad planerar du att göra i framtiden?
Instagram/Facebook/Snapchat/TikTok/Youtube? Hur många följare har du/?
Varför skall vi sponsra just dig?
SERVICE, RETUR OCH ÖVRIGT
Jag vill returnera en produkt, hur gör jag?
Hos oss har du alltid 30 dagar öppet köp. Då krävs det dock att förpackningen är obruten och produkten är oanvänd för att du ska kunna skicka tillbaka den på öppet köp. Om en produkt har gått sönder eller om du skulle behöva reklamera den av en annan anledning så vänligen kontakta oss på info@protax.se.